Suomen Dobermannyhdistys on vuonna 1950 perustettu valtakunnallinen rotujärjestö. Sääntöjen mukaan yhdistyksen tarkoituksena on herättää harrastusta kenneltyöhön ja varsinkin dobermannrotuun, sekä edistää rodun jalostusta ja ohjata jäseniään oikein hoitamaan, kasvattamaan ja kouluttamaan koiriaan.

Oulunkylän maja - ja kenttä

Katuosoite: Jokiniementie 1, Helsinki
testilogo_volx

Suomen Dobermannyhdistys ry - vuodesta 1950

© Susanna Eksymä
Suomen Dobermannyhdistys ry | Finska Dobermannförening rf

Tiedote koskien SDY Keskustelupalstaa

HUOM! Tiedotetta on muokattu julkaisun jälkeen.

Tiedote koskien SDY Keskustelupalstaa

SDY ry:n hallitus on päättänyt 28.10.2017 pidetyssä hallituksen kokouksessa, että Facebookissa toimivaan SDY Keskustelupalsta -ryhmään tehdään muutoksia. Asia vietiin myös yhdistyksen syyskokoukseen 4.11.2017.
Kokous päätti yksimielisesti, että hallitus voi perustaa Facebookiin uuden
ryhmän, joka suljetaan vain jäsenistölle. Tämän jälkeen hallitus poistaa vanhan ryhmän käytöstä.

Tällä hetkellä SDY Keskustelupalsta on JULKINEN eli kaikki voivat löytää sen, nähdä sen jäsenet sekä julkaisut. Suljetussa ryhmässä keskustelut tulee näkemään ainoastaan ryhmän jäsenet. Suljettu ryhmä on kaikkien löydettävissä sekä jäsenet on kaikkien nähtävissä.

Ryhmän säännöt tulevat pysymään suurelta osin samanlaisena, mitä ne ovat olleet ennenkin. Edelleen noudatetaan netikettiä: ei henkilökohtaisia hyökkäyksiä, pysytään aiheessa, kunnioitetaan muiden mielipiteitä ja kohdellaan toisia niin kuin itse haluaisit tulla kohdelluksi.

Suurin muutos koskee siis uuteen ryhmään hyväksymistä; siihen hyväksytään ainoastaan Suomen Dobermannyhdistys ry:n jäsenet. Tämä tarkoittaa sitä, että ryhmään päästäkseen täytyy esiintyä omalla nimellä – nimimerkillä ryhmään pyrkiviä ei hyväksytä! Tämän uudistuksen on tarkoitus myös palvella jäsenistöä paremmin yhdistyksen tiedonkulun kannalta.

Uusi ryhmä perustetaan 2018 alussa. Uuden ryhmän perustamispäivästä sekä sen säännöistä ja vanhan ryhmän sulkemispäivästä tiedotetaan myöhemmin.

Anne Lampimäki / SDY Tiedotus