Kiertopalkinnot

Kokeiden tulosten perusteella jaettavat kiertopalkinnot

Koe- ja koulutustoimikunta valitsee kiertopalkintojen saajat. Palkinnot jaetaan edellisvuoden tulosten perusteella vuosittain yhdistyksen sääntömääräisessä kevätkokouksessa. Tutustu kiertopalkintoihin niiden omilta sivuilta. Kiertopalkinnot jaetaan vain SDY ry:n jäsenille. Koiran omistajan/omistajien tulee olla SDY ry:n jäseniä.

Haettavat kiertopalkinnot. Mikäli tulokset eivät näy KoiraNet-jalostustietojärjestelmässä, toimita hakemuksen mukana kilpailukirjasta tai näyttelyarvosteluista kopiot. Toimikunta ilmoittaa erikseen hakuajat.

Tutustu myös uusiin kiertopalkintosääntöihin! Säännöt tulevat voimaan 1.1.2023 alkaen niin, että niitä käytetään vuoden 2023 kiertopalkintojen saajia valittaessa.

Vuoden näyttelykoira, Vuoden näyttelypentu ja Vuoden näyttelyveteraani

Vuoden näyttelykoiran, -pennun ja -veteraanin valitsee näyttelytoimikunta valintasääntöjen perusteella. Palkinnot jaetaan edellisvuoden tulosten perusteella vuosittain yhdistyksen sääntömääräisessä kevätkokouksessa.

Vuoden kasvattaja

Vuoden kasvattajan valitsee jalostustoimikunta valintasääntöjen perusteella. Palkinto jaetaan edellisvuoden tulosten perusteella vuosittain yhdistyksen sääntömääräisessä kevätkokouksessa.